?

Log in

 
 
28 December 2009 @ 09:32 pm
Best Performace Ever~  

I personally think this is the Best Performance in all of DBSK's career. This song and their great voices can make you feel every emotion possible: love, happiness, sorrow, longing,.. It is perfection. It is the definition of greatness. They are the epitome of wonderment.

I love them. And I know they love us... Cassiopeia and Big East alike. They are one Et5rnally and so are we... we are their Queen and they are our King. Let's not forget these moments of happiness we share with them, for they will forever be apart of our memory.

Come back to us...
Always Keep The Faith~



 

 
 
Current Location: Bed
Current Mood: contentcontent
Current Music: Tohoshinki - Bolero
 
 
 
tabidachinoasatabidachinoasa on December 29th, 2009 08:00 am (UTC)
I also think this is their best concert ever. <3

Oh hey, another Dong Bang fan here. Saw you at dbsg. I added you up :) Hope you visit my page also, sorry for the random adding :)
et5rnalet5rnal on December 29th, 2009 08:09 am (UTC)
No Problem. :) As you may tell I'm new here. Kekeke *waves* Yeah I've watched this like seven times and I can not help but cry every single time. :(

And yes, I just visted your site. into Arashi? Coolness!
tabidachinoasatabidachinoasa on December 29th, 2009 08:22 am (UTC)
Omgsun, seven times? I could not watch it again because my internet connection sucks. But I agree with you, I almost got teary-eyed also when I was watching that, especially the kiss the baby sky part, the one where they threw balls into the cassies <3 Pure love.

Thank you for adding me back :) Into Arashi long time ago, then I stopped because I got addicted to DBSK, hahaha. So I'm trying to enjoy both fandoms now. :)
et5rnalet5rnal on December 29th, 2009 09:10 am (UTC)
Oh I know the feeling. I was into jrock and Gackt hardcore until.. dbsk. haha I became SO obsessed with them.

*Sigh* Who can blame me? They are aMAZEing. kekeke
Who is your favorite?
tabidachinoasatabidachinoasa on December 29th, 2009 09:29 am (UTC)
Yay we have the same fate, from Jpop/Jrock to Kpop hahaha. DBSK's just really irresistible ne~

I used to like Jaejoong, but now I am so into Yoochun hahaha. <3
I guess your fave is Jaejoong, right? :)
et5rnalet5rnal on December 29th, 2009 09:39 am (UTC)
So weird... Yoochun was my first love from dbsk... I first saw Tri-Angle and fell in love with him *drool*... but now, yes Jaejoongie is my one and only~ :)
tabidachinoasatabidachinoasa on December 29th, 2009 06:40 pm (UTC)
Hahaha I found it weird also. Jae then Chun. You're Chun then Jae. WOW! :)) So you're in the fandom for a long time? :) The first video I saw was Thanks To, and the first guy that caught my attention's Yunho. Lol
et5rnalet5rnal on December 29th, 2009 09:49 pm (UTC)
Haha umm I've only been in the fandom for 3 years sadly lol and yes Yunho is an eye catcher.